تأثیر بازنمایی تصویری ، بازنمایی متنی و واژگانی بر یادگیری واژگان زبان دوم

دکتر فرناز صاحب خیر

دوره 7، شماره 2 ، آبان 1398، ، صفحه 185-200

https://doi.org/10.22049/jalda.2019.26678.1151

چکیده
  در این مطالعه، محقق سه روش واژگان مختلف (بازنمایی بصری، تقویت متن، و حاشیه سازی واژگان) را انتخاب کرده و آنها را با روش سنتی آموزش واژگان مقایسه کرده است. با استفاده از آزمون مهارت و مهارت واژگان به عنوان پیش آزمون، 80 زبان آموز   EFL به چهار گروه (سه گروه آزمایش و یک گروه کنترل) اختصاص داده شدند. در گروه بصری، دانش آموزان از کارتهای ...  بیشتر